Pages

Sunday 3 July 2011

Ikan siakap masak sweet sour mushroom....





hmm...nampak sedap x??
ni la lauk yang aku melantak tengahari tadi he,he...
dah lama x makan masakan sweet sour mak aku
aku tolong gak mak aku
tolong tengok he,he...
xde la...ade la..tolong skit2
(anak dara mana boleh malas)
sebenarnya,aku tekejut giler 
bila tengok ikan siakap ni

BESAR GILER..
kawan ayah aku yang memancing ni
dan dia memang seorang yang pemurah
thanks uncle sebab hadiahkan ikan ni
suka sangat ....


kenyang giler lah,nasib baik tak giler lepas makan ha,ha,ha....


resepi???
secret recipe!! ho,ho,ho...
malas lah nk bagi tau,cari je la kt internet....
semuanye ada he,he....








4 comments:

  1. kedekot dol nk kongsi resepi ...aku cari xde pown weyh..hahaha

    ReplyDelete
  2. lpas nih aku x nk yg ibu msak!!!~ aku nk ko yg msk... jgn lupe bwk sample kueh rye blik nnti taw... CORNFLAKE!!!

    ReplyDelete
  3. anis:ade je...ko taip je ape2...aku malas la nak taip ha,ha...nnti dah siap masak jgn lupa bwak blik kat hostel.

    ReplyDelete
  4. kinah: hmm...kalo aku masak,kene la ade casnye he,he...pasal sample kueh raye tu...insyaallah... ^__^

    ReplyDelete