Pages

Thursday 7 July 2011

Hah! ada orang nak datang....



 yahooo... hari ni my grandma nak datang.
dah lama tak jumpa nenek,rindu Giler....
maklumla..aku ni bukannya slalu ada kat rumah
so masa ni lah nak lepaskan rindu he,he....harap2 nenek sihat ^^

macam biasa bila dengar je org nak datang mula la buat2 rajin ha,ha,ha...
ala...tapi untuk keselesaan tetamu yg nak datang jugakan... btul x??
aku pun membusykan lah diri pagi tadi,excited sangat sampai x ngadap lap top(yeke??)
kemas sana,kemas sini, apa yg aku kemas pun aku x tau ha,ha....

macam ni la aku kemas tadi >.<
padahal nenek datang malam karang (hampeh ha,ha..)

maklumla..cucu kesayangan (ee..perasan)
gurau,gurau....
alamak! present pulak xde...macam mana ni hmm...
nak bagi apa?? no idea....
perlu ke??

hmm....aku rasa yg paling penting beri salam, hormat, tanya khabar pun dah kira ok kn,yang penting aku nak nenek sihat,aku slalu doa moga nenek sihat sentiasa...insyaallah...


apa-apa pun ina sayang nenek
macam2 benda aku nak sembang dgn nenek aku he,he...








No comments:

Post a Comment