Pages

Sunday 3 July 2011

VeRy HoT!!



Huh...panasnye malam ni, membuatkan kepala aku berdenyut-denyut.
rasa rindu plak dekat hujan hu,hu....


hmm...tapi bila dah hujan merungut plak "sejukla, baju x kering la.." macam2.
bila x hujan pun merungut gak, macam mana ni,ish,ish,ish...x patut, x patut...
itu lah manusia x penah rasa puas.
kita sepatutnya syukur dengan apa saje yang tuhan dah beri (wah! berceramah plak minah ni) he,he...betul ape.


alamak,tiba-tiba plak terbayang ice cream, macam2 jenis ice cream aku bayang.
masa musim camni lah nak merasa makan makanan yang sejuk...minum minuman yang sejuk...
sedapnya.....





teringat aku kat zaman sekolah dulu,
dulu2 ice cream ni la yang paling famous 
aku panggil ice cream ni 'ice cream malaysia'
senang je nak buat...
kalo besok xde orang nak belanja pun xpe, aku boleh buat sendiri
ha,ha...( gelak dgn nada yg sedih)




                

2 comments:

  1. ice cream asam boi paling best...

    jom singgah blog misscha, misscha follow inachan..

    http://misscha-cecite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. betul,betul,betul...
    thanks misscha :)ok nnti sye follow awk plak

    ReplyDelete