Pages

Friday 17 June 2011

UnPeRFEcT....


pejam celik,pejam celik, x lama lagi bulan ramadhan akan menjelma, adakah kita bersedia dengan kehadirannya??insyaallah...jika hati kita ikhlas maka mudah lah kita menerimanya ^__^
aku suka sangat baca article  dari link http://www.ismaaustralia.com/ramadhan-bersediakah-kita/
sekurang2 nye ia memberi ilmu yang bermanfaat untuk diri sendiri.
habis je solat subuh tadi aku terus gi duduk kat tepi tingkap, tengok pemandangan pagi sambil menyedut udara yang segar membuatkan aku rasa tenang sangat.semenjak dah masuk study ni,aku memang busy even though subject xde la padat sangat tapi tugasannya banyak.so...bila ada je waktu free camni,aku ambil peluang buat ape2 je aktiviti yang bleh menceriakan aku ^__^ dengar lagu ke,baca novel ke,ape2 lah...
but the most important that i really wanna share is about my self.semenjak ni aku slalu fikir nak berubah tapi berubah untuk menjadi seorang yang perfect sangat tu xde la...tapi cukup untuk menjadi seorang anak yang baik,seorang kakak yang boleh memberi contoh dekat adik2nya pun dah kira besyukur sangat. sebab aku rasa aku belum sesuai lagi dengan gelaran ni,yelah aku ni manusia biasa,kadang2 tu ade je silap yang aku buat.tapi xpe yang penting kita jangan cepat mengalah, berkat doa dan usaha yang ikhlas yang kita buat akan sentiasa memberi kekuatan untuk diri kita....i will try my best.insyaallah...^__^






No comments:

Post a Comment