Pages

Thursday 25 August 2011

ToDaY I aM So hAPpY BeCaUsE.....


hello blogger2 skalian, long time no see....
memandangkan aku dah lama tak update so there were story mory that I wanna share with you guys. firstly is about my blog, sebenarnya aku rasakan dunia blog ni adalah dunia baru bagi aku. yelah sebelum ni aku tak pernah terlintas langsung nak tulis blog just minat baca article2 dari blogger yang lain. so,aku rasa aku ni adalah blogger yg dalam proses belajar dan masih mentah lagi ha,ha... dan aku kagum sangat dengan blogger2 yg aktif mengeluarkan topic2 dorang yg menarik dan blog dorang pun cute miut. so i need to learn it step by step dan tak lupa thanks to all blogger2 who are willing to share and make the tutorial. jadi aku cuba untuk perbaiki blog aku sikit demi sedikit dan semalam banyak blog yang aku singgah, wat ape?? untuk menuntut ilmu ha,ha,ha....
i'm so happy sbb dapat belajar benda baru, its okay,do your best ina-chan ^^.
secondly of course aku happy sangat sebab aku ada kat rumah he,he...setelah lama aku stay kat hostel finally balik gak (hmm....2 minggu je ape kes)bersyukur jelah...ada org lain langsung tak dapat balik tau,arasso...(baiklah...). so the first thing that i really wanna do is buat KUIH RAYA.tak kira tahun ni kene buat jugak kuih raya. nak wat kuih raya ape ye...??hmm...bahan2 nye dah ada,tinggal nak wat je.think,think,think....ina-chan.ala...cari kat internet sudah he,he.....antara sebab kenapa aku nak sangat wat kuih raya sebab ada dapur baru he,he...so raya ni amat bermakna sebab kitorang beraya di rumah baru.alhamdulillah...ni semua rezeki dari hasil kerja keras ayah dan ibu aku.
so aku harap raya tahun ni berjalan dengan lancar.baju raya pun dah siap,tema tahun ni kitorang warna purple. wah!! tak pernah lagi kitorang pakai warna ni,adik pompuan aku lah yang paling excited sbb warna favorite dia. ape-ape pun puasa mesti di teruskan dan rebutlah peluang untuk membuat amal kebajikan,jangan fikir nak seronok je(ditujukan kepada tuan punye blog sendiri he,he...)
arasso...(baiklah...)



No comments:

Post a Comment