Pages

Monday 29 August 2011

SeLaMaT HaRi RaYa SeMuA....

assalamualaikum semua.....
SELAMAT HARI RAYA ^___^
sekarang ni mesti korang dah ada kat kampung kan,untung la...aku kat umah lagi,esok baru bertolak cause...kampung aku dekat je he,he,he....K.L.
dua-dua belah family aku kat K.L,tapi ramai yg tanya aku seronok ke raya di bandar??
yelah...kat bandar xde sawah,xde sungai and so on,tapi bagi pendapat aku walaupun kitorang beraya di bandar suasana hari raya itu tetap dirasai  sebab bagi aku suasana itu datang apabila semua family dapat berkumpul bersama dan berkongsi kegembiraan dan kasih sayang bersama,itu yang paling penting betul x??
dan yang paling membuatkan aku gembira sangat ialah kuih raya yang aku nak buat dah siap....tapi satu jenis je he,he,he...jadi la...
kitorang wat KUIH NESTUM,kuih ni wajib tau,setiap tahun bila tiba je hari raya kitorang mesti wat sebab sedap :)


twinkle-twinkle little star
he,he.....simple je :)





and then put into oven :)




dah siap kuih nestumnye....




eemmm.....sedapnye....nak??datang la raya nnti he,he....


rendang di rumah pun sudah siap,sedap...aku berbuka tadi makan rendang je,sedap GILER sampai menjelat jari...yelah air tangan mak sendirikan...aku
tukang gaul je he,he...okay la tu...



yummy....^___^


dengan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada semua family ku,sahabat2ku, member2 blogger ku dan semua yang mengenali aku.
jika ada tersilap kata harap diampun.

No comments:

Post a Comment