Pages

Tuesday 30 August 2011

suasana hari raya.....


hello....
raya pertama telah pun berlalu dan sudah masuk raya kedua tapi tension nye sbb aku kena selsema,batuk dan demam panas,aduh!! x selesanye..hu,hu,hu...aku pun x tau cmne leh jadi.semalam okay je,beraya sakan aku.lepas je balik dari rumah aku kene selsema pastu bangun dari tido aku kene batuk pastu demam plak adoi....cmne nak braya ni hu,hu,hu.....
ubat dah makan harap-harap cepatlah sembuh.

ape-ape pun raya tahun kami sekeluarga memang seronok....
makanan pun best-best he,he,he...


keluarga belah ayah ^___^



keluarga belah mak ^___^


happy nye kami he,he,he....


semoga tuhan sentiasa melindungi kami sekeluarga ^___^
amin.....



3 comments:

  1. Ibu Luv U alls two , three, four..Ever..

    ReplyDelete
  2. amal , anda di tag . . klo nk tau slnjutnye , kau click kat pic tu yaa...

    ReplyDelete
  3. ama..... windu rendang mak awak... ^ ^

    ReplyDelete