Pages

Saturday 9 April 2011

akibat tengok cerita hantu hu,hu...

aduh! xleh tido plak,tp bkan sbb crite hantu td ye....(yela tu..ngaku jelah),memang aku ade tgk crite antu tp xde lah seram sgt(abis suare sape dok jerit td),hmm...seram sikit r...tp best sbb dah lame aku x layan crite antu he,he..crite antu 'KUM KUM'.aku dah faham nape tjuk crite ni 'kum kum' rupe2nye antu ni suka beri salam(e,eh..antu pn pandai beri salam)yg tukang tngoknye aku dgn adik aku,ape entah mimpi kitorg nk tgk crite antu. bagi aku la..crite dia seram gak tp slow r...kisahnye tentang antu ni akan dtg kat umah org pastu minta susu utk anak dia hu,hu...sape xde susu kt umah,abis la....(ala bagi je susu pekat,antu tu x cerewet,janji susu ^^).slalunye lepas aku tgk crite seram,aku msti tgk crite lawak ha,ha...supaye aku leh lupekn crite td(hampeh).ok ape..memang bkesan,so kalo korg tgk crite antu kt wayang,jgn lupe beli skali tiket wayang crite lawak plak ha,ha..(ade ke org wat).selamat mencuba dan selamat beramal(menguap)nmpaknye ngantok aku dh smpai.....mintak2 aku di buai mimpi yg indah,mimpi jmpe spongebob ke...mimpi jmpe artis korea ke...mimpi gi luar negare ke...(hmm...berangan je keje ko)yelah ape2 la...janji sblum tido wat ape....gosok gigi,basuh kaki,basuh muka dan...bace doa...pastu zzz..zz....


      bile tgk dorg ni,aku x tau same ade nk takut ke...nk gelak

1 comment: